18 Haziran 2012 Pazartesi

Web Tasarım Sürecinde Adımlar

Şimdi, Web Sitesi Tasarımı sürecinde bir heykeltıraş bir köprü oluşturma ve bina arasında düşer. Estetik ve hizmet; bir istemci sitesi geliştirirken Böylece iki açıdan dikkat çekmek için var. Bu site, çekici yanı sıra yenilikçi Web Site Tasarımı istemci amaca hizmet olmalıdır.Müşteriler ihtiyacı yüksek süs ya da sadece bilgilendirici olabilir. Ve biz buna göre hareket etmek zorundayız.

Web Sitesi geliştirirken, müşterinin gereksinimlerine uygun olmalıdır. Biz başarısız, başka bir proje ve iyi niyet hem de azalacaktır. Keşif, araştırma ve uygulama, geliştirme, hosting ve Web Sitesi bakım, tamamen teknik olduğunu biliyorum, ancak Web Site Tasarımı prosedürü üç unsur üzerine kuruludur olabilir.

Web Site Tasarımı süreci keşfi yönü tamamen araştırma çalışmaları dayanmaktadır. Bu istemci doğası ve çalışma öğrenme hakkında. Müşterinin iş hakkında bilgi toplama, nasıl çalıştırmak ve istemci karakter ve iş yönlendirme, Web Sitesi görünüyor Web Site Tasarımı ve yol yansıtır çünkü ne istiyoruz, tasarımın geliştirilmesinde yardımcı olur.

Müşteri ile buluşmadan önce, müşterinin iş ve piyasa beklentileri ile ilgili çalışma emin olun. Aslında şu anda kendi Web Sitesi var ve bir ya da yeni bir web sitesini istediğiniz olabilir olabilir. Aslında ne olursa olsun, onun iş bilgisine sahip istemci etkilemek ve ona iyi taahhütleri vermek zorunda. Istemci iş hakkında yeterli bilgi almak için başarısız olursa, o sanayi hakkında bilgi toplamak.

Bir diğer önemli nokta, her zaman bir telefonla konuşma ya da web sohbet yerine bizzat müşteri karşılamak için daha iyi olduğunu. Bir yüz yüze konuşma, kendiniz ya da Web Sitesi satmak için en iyi yoldur. Bir izlenim ikincil. Müşteri sizden ne beklediğini bulmaya çalışın. Az konuşun ve daha fazla duymak. Bir pad üzerinde notlar alın. Eğer bir dizüstü bilgisayar sunumu göstermek istiyorsanız, çok fazla zaman almaz bu emin olun. Zihnin ne daha sonraki bir aşamada birçok noktaları bulmak, böylece tüm görüşme kayıt, iPhone veya Android için Ses Kaydedici iTalk Kaydedici gibi araçlar kullanabilir. Ama böyle bir kayıt için müşterinin izni var. Ben bir yastık kullanarak düşünüyorum ve kağıt hiçbir istemci hiç bir itiraz koyacağız için en iyi yoldur.

Burada müşteri tarafından cevaplanması gereken set soruların bir listesi:

Müşterinin kurum ne yapar?
Kuruluş içinde müşterinin rolü nedir?
Kuruluşun logo veya marka nedir?
Neden bir Web Sitesi ev sahipliği?
Web Sitesi ne tür bilgiler vermelidir?
Hedef kitleye kimlerdir? Yaş, cinsiyet, konum gibi herhangi bir ortak demografi var mı?
Kim potansiyel rakipler ve onların web siteleri var mı?
Seçim vurgulamak için herhangi bir örnek Web Sitesi var mı?
Beklenen zaman çizelgesi nedir?
Bütçe ne kadar harcama olabilir?

Ama web sitesi projesi, mevcut bir Web Sitesi yeniden sadece, daha sonra bu sorular olacaktır:

Web sitesinde gelen ziyaretçi arama nedir?
Mevcut Web Sitesi Tasarımı ile sakıncaları nelerdir?
Yeni bir Web Site Tasarımı ile beklentileriniz nelerdir?
Tutulmalıdır mevcut web sitesinin herhangi bir unsur var mı?
Yeni Web Site Tasarımı ile ziyaretçilerine ‘tepki ne olabilir?

Unutmayın, bu soru cevap oturumunda, bu nedenle sadece bu sayılan sorulara tek başına sopa ama uygulamak beyin ve daha fazla bilgi almak için daha fazla soru sormak yok, bilgi toplamak için önemlidir. Eğer bir programcı iseniz, konuşurken teknik terimler kullanmayın. Yine bir tasarımcı, Web Site Tasarımı hakkında konuşmaya mahrum. Sadece cevaplar ve tebeşir onları kulak verin. Teknik terimler istemci için bir şey ifade etmeyecek. Bir istemci taahhütleri her zaman istediğiniz ve nihai ürün için bekleyin. Bu düzenleri, renk düzenleri veya diğer karmaşık konular hakkında onunla tartışmak yararsızdır.

İngilizceden Tr Ye çevrilmiştir.

kaynak: internetduragi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder