Günümüz dijital dünyasında klasik reklamlara kıyasla sosyal medya reklamlarına tıklama oranı her gün artıyor. Buna karşılık, klasik web sitelerinden reklamlara tıklayan ziyaretçilerin satın alma eğilimlerinin ise daha fazla olduğunu biliniyor. Araştırmalar da bu bakış açısını kanıtlar nitelikte. Araştırmalara göre; sosyal medya reklamları klasik reklamlara göre yüzde 110 daha fazla tıklanıyor, klasik web sitelerinden reklamlara tıklayan ziyaretçilerin satın alma eğilimlerinin de yüzde 88 daha fazla olduğu biliniyor.
Günlük hayatımızın vazgeçilmez bir parçası haline gelen dijital dünyanın yaşamımızı nasıl değiştirdiğini artık hepimiz biliyoruz. Tüm ihtiyaçlarımızı bir ‘tık’ ile çözmemizi sağlayan bu yeni nesil trend için markalar da stratejilerini bu bakış açısıyla güncellemiş durumda. Bu değişimi araştırmalardaki rakamlar da kanıtlar nitelikte. Araştırmalara göre; Türkiye’de sosyal medyadaki reklamlar, klasik web sitesine kıyasla yüzde 110 daha fazla tıklanıyor. Araştırma, klasik web sitelerinden reklamlara tıklayan ziyaretçilerin satın alma eğilimlerinin ise yüzde 88 daha fazla olduğunu ortaya koyuyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder