30 Eylül 2012 Pazar

PayU Türkiye'de Hedef Büyüme

E-Ticaret sitelerine sanal POS çözümleri sunan PayU Türkiye, yaklaşık 1 yıldır Türkiye'de ve pazarda oldukça iddialı. PayU Ülke Müdürü Yunus Emre Güzer ile PayU ve E-Ticaret'i konuştuk. E-ticarete atılmak isteyen tüm girişimcilerin karşılaştığı sorunlardan birisi de bankalardan sanal POS almak. Bunun için bankalara gitmek ve gereklilikleri yerine getirmek gerekiyor. Geçtiğimiz yıl Türkiye pazarına giren PayU Türkiye ise, elektronik ticaret firmalarına çözümler üretiyor ve üst düzey güvenlik sağlıyor. Girişimciler için biçilmiş kaftan PayU Türkiye, E-Ticaret Sitesi sektörünün büyük oyuncularına olduğu kadar, yeni girişimlere de destek veriyor. Girişimciler için avantajlarının en büyüğü, tek tek ayrı bankalarla görüşmek ve sanal POS almaktansa, sadece PayU Türkiye'ye üye işyeri olarak 6 büyük bankanın ödeme altyapısına uygun hale getirebiliyorlar. PayU üye işyerleri olan E-Ticaret Sitesi, yukarıdaki gibi özel bir panel üzerinden gelen ödemelerin hepsini tek bir ekrandan takip edebiliyor. Böylece her banka için ayrı bir hesap ve ayrı bir arayüzden ziyade, PayU sayesinde E-Ticaret Sitesi yöneticilerin de işleri kolaylaşıyor. PayU, Naspers'ın bir iştiraki ve şu anda 9 ülkede faaliyet gösteriyor. Bu ülkelerden birisi de Türkiye. Biz de, PayU Türkiye'nin Ülke Müdürü Yunus Emre Güzer ile bir PayU ve Türkiye'deki e-ticaret sektörü üzerine bir sohbet gerçekleştirdik. kaynak: shiftdelete

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder